مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-11سياسي

برگزاری مراسم سالگرد درگذشت زنده یاد احمدرضایی 


با پیام تلفنی دکتر محسن رضایی و با حضور آیت الله کعبی عضو محترم شورای نگهبان و نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری و حجت الاسلام والمسلمین سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان سالگرد درگذشت زنده نام احمد رضایی برگزارشد.

در این مراسم که درموسسه خیربه زنده یادان احمد و مریم رضایی با حضور اقشار مختلف یرگزار شد ؛ آیت الله کعبی  عضو شورای نگهبان و نماینده مردم شریف خوزستان درمحلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد مرحوم احمدرضایی و مرحومه مریم رضایی  وجود این خیریه را صدقه جاریه برای این مرحومین عزیز برشمرد .

عضو شورای نگهبان با تجلیل از شخصیت دکتر محسن رضایی  گفت: تجلیل از دکتر محسن رضایی در واقع تجلیل از خوبی ها است که در وجود ایشان متبلور شده است.

آیت الله کعبی روحیه ایثار؛فداکاری ؛مردم دوستی ؛ فرماندهی هشت سال دفاع مقدس؛  ولایت مداری را از خصوصیات بارز دکتر محسن رضایی برشمرد و با اشاره به شخصیت متقن دکتر رضایی گفت:  در طول انقلاب در فراز و فرودهای متعدد ؛ریزش ها ورویش ها  حاج محسن ثابت قدم حامی ومدافع  ولایت ماند وی در دوران حضرت امام ره و بعد از ایشان  حامی مستحکم  مقام معظم رهبری بود .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه محترم شهرستان مسجدسلیمان با تشکر از حضور حضرت آیت الله کعبی  و گرامیداشت  یاد و خاطره مرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم سالگرد درگذشت زنده یاد احمدرضایی 

برگزاری مراسم سالگرد درگذشت زنده یاد احمدرضایی